16 Şubat 2014 Pazar

Bronşit!!!

Kuzum  sana ne zamandır yazamıyorum gecen hafta cuma günü seni babanla gezmeye çıkardık ve hasta olduk seninle,yani once ben hasta oldum sonrasında ise benim yüzümden sen:(
Ben hasta olıyım geçer sorun değil ama sen çok ağır atlattın prensesim kendimi unuttum senin o halini gorunce gecici nezlen bronşite cevirdi hastanelerde yattık hava verildi sana,gitmiyo o hallerin gozumun onunden kafanı koyucak bir omuz bulduğun an uyuyodun her daim baygın haldeydin..Nasıl canım yandı 2 gün arayla aynı doktora gittik farketmedi hastalığını,artık öksürüklerinin şiddeti artınca başka doktora gittik..iğne yaptı sana acilde yatırdılar allahıma şükür kronik bronşit değilmiş,gecicekmiş ama tekrarlamaması için hiçbir şekilde sigara içilen ortamda bulunmaman gerekiyormuş artık senin olduğun evde kesinlikle sigara içilmeyecek başka bir oda olsa bile içilmeyecek balkona çıkılıcak hatta balkonunda kapısı dışarıda kapatılıcak anca öyle dedeni bu duruma alıştırmak cok zor oluyo,baban ve ben senin iyi olman için evi bile terkederiz ki zaten azalttık senin sayende belkide bıraktırıcaksın bize o zıkkımı:)Şimdi bugün biraz daha iyisin oksürüğün çok azaldı ama şimdide diş huysuzluğun var ikinci dişini patlatıyosun sana bu hafta diş buğdayı yapıcaktık tüm hazırlıklar tamamdı ama bu hastalıklar yüzünden haftaya kaldı neyse sen iyi olda herşeyi yaparız biz...

Bu arada bugün annenin doğum günü ama değişmiş çoğu şey farkettim az şey kalmış değişmeyen bazıları yanılttı beni bazıları tamamdır zaten bekliyodum o benim canım dedirtti..Herkesin canı saolsun en güzel hediye sensin bana bu yaşıma kadar verilen..Dün gece dayın ilkay ablan ananen deden saat 00:00 de süpriz yaptılar bana ellerinde pastayla bize geldiler cok mutlu oldum dayını görmek sevindirdi beni zaten ananenlerle bi şekilde kutlardık ama onun o saatte beni unutmaması gelmesi beni hem şaşırttı hem mutlu etti o sırada sende uyandın beraber pasta kestik seninle ama gitmedin kimsenin kucağına koala gibi yapıştın bana yerim seni ben:)Hem neden böyle acaba dedim hemde gurur duydum beni seviyo bebeğim benden başkasına gitmiyo diye:)

Şimdi sen 8.5 aylıksın;
-hala emeklemiyosun ama tutunup kendini ayağa kaldırıyosun galiba yakın zamanda sıralıycaksın tutunarak
-konuşma konusunda baya belirginleştin anne ve dede baş kelimelerin,ve tabi gel gel herşeye gel diyosun çok hazırcısın be prensesim:)
-yemek konusunda da aştın kendini maşallah herşeyi yiyosun bana çekmiyceksin anlaşıldı
-ananenin bahcesinde salıncağa binmeye bayılıyosun bu aralar favorin o

Aklıma gelenler şimdilik bunlar bir an önce iyileş ve bi daha hasta olma bebeğim yani olucaksın aslında bebeksin sen biliyorum ama bu kadar ağır olma kıyamıyorum sana..

Seni çok seven 27 yaşındaki annen:)))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder