3 Şubat 2014 Pazartesi

Ailemiz


Nasıl güzel bir duygudur insanın bebeğinin olması,o küçücük eli tutmak,o mis kokuyu koklamak,seyretmek nefes alışını,küçücük suratını..
Benim için dünyadaki en huzur verici şey sensin bebeğim.
Senin küçücük ellerin,ayak parmakların,ufacık suratın o ayakta durmaya çalışan halin,muzurluğun..
Ben senden önce hiçbir bebeği tutamazdım miniğim,hiçbir bebek bana gülümsemezdi,beceremezdim onların ilgisini çeken şeyleri yapmayı,.
Seninle öğrendim herşeyi,şimdi atıp tutuyorum ,uçak yapıyoruz,yuvarlanıyoruz,öpücüklere boğuyoruz birbirimizi..
Sınavlar bitti,ve çok güzel bir 3 gün geçirdik seninle haftasonu,çok dolu dolu geçti her anımız,beraber uyuduk beraber uyandık,her gözünü açtığında beni gördün yanında,ağlamana fırsat bile vermedim,yapışık ikizler gibiydik anlıycağın.
Cumartesi günü dedenin doğumgünüydü dayınlarla hep beraber kutladık,kocaman bir aileyiz biz,sende ailemizin maskotu,durup dururken bizi güldüren eğlencesi.
Sen olmadan önce nelere gülüyodum hatırlayamıyorum,veya hayatım boyunca hiç bu kadar içten gülümsedim mi onuda hatırlamıyorum.
Silinmiş sanki herşey,seninle renklenmiş hayatım.
Olmalı herkes yaşamalı,benim değer verdiğim herkesin bir bebeği olmalı,o hissi o farkındalığı anlamalı.
Büyüyceksin belki beni çok fazla yorucaksın,inatlaşıcaksın,kızdırıcaksın ergenliğe geldiğinde beni sevmiyceksin belki düşman olucaksın bana..
Ama bil ki bebeğim seni ben ve baban gibi kimse sevemez,diğer herşey gelip geçici meleğim ailemiz önemli.
Ben geç anladım ananenin ve dedenin hayatımdaki anlamını,şu senin için düşündüğüm ihtimalleri ben onlara yaşattım.Belki ananene hala yaşatıyorum bilmiyorum,fena nazım geçiyor ona belkide bana hala küçük kızı gibi davrandığı içindir,hala çok şımarttığı içindir:)Onların yokluğunu düşünmek bile istemiyorum.
Unutma prensesim bu yazıyı okuyuncada anlamaya çalış ailemiz herşeyden önemli,senin mutlu bir ailen olması için bizim tüm çabamız,hep gülen bir anne-baba gör diye direniyoruz babanla.Emin ol bu imkana sahip olamayanlar var hayatlarında bu yönden eksik olanlar.Sen kıymetini bil.Saygılı ol sev aileni,senin için uğraşıp didinenleri,ananen,deden,dayın ablaların seni çok seviyorlar,sen herkes için çok önemlisin,baban ve benim için önemini biliyosun zaten herşeyimizsin.


Seni anlatılamayacak derecede çok seviyorum herşeyim,cemrem.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder