22 Ocak 2014 Çarşamba

ilk kelimeler





Prensesim ,

19/01/2014te ilk kelimelerini söylemeye başladın:)önce anne,sonra gel…Anne gel:)

Nasıl mutlu oldum kelimeler yetmez anlatmaya,dişinde çıktı artık,bıçak gibi kesiyo hatta.
Senin bu anlarını görmek büyümeni izlemek süper bişey.
Yazmayalı neler oldu kısaca anlatıyım sana sosyalleştin sen hemde çok:)
Cuma günü Ayşegül ablanla mualla teyzen geldi ananenlere,Ayşegül ablana aşinasın tanıyosun usluydun hiç üzmedin beni,havada çok güzeldi o gün bahçede oturduk çok güzel bi gün geçirdik.
Cumartesi günüde funda ablan geldi biz seni gündüz ananene bırakıp biraz gezmelere gittik ama akşam beraberdik onunlada çok iyi anlaştın kuzum,uyumlu bi kızsın sen sıcakkanlısın veya benim sevdiğim insanları anlayıp hemen onlara ısınıyosun oda olabilir:)
Pazar günü çok kötüydü be!!funda ablanla seni gayet güzel oyalarken bi anda elinde olan kumandayı aldım diye kıyameti kopardın ağlamaktan korktum katıldın falan sandım maymun olduk karşında sana kumandayı unutturucaz diye.Tek başıma olsaydım napardım bilmiyorum valla.
Dünde ilk defa bensiz dışarıya çıktın ananenle İlknur teyzene gittiniz misafirliğe maşallah ordada çok uslu durmuşsun ben belki beni ararsın huysuzluk yaparsın diye düşünmüştüm ama sen gayet güzel takılmışsın afacanım ne diyim şaşırtıyosun beni.

Bu akşamda çınar destanın doğum gününe gidicez sen şu an bunları okuyosan bilirsin onu,babanın kuzeninin oğlu,oda bir küçük Akyosun:)inşallah yine çok uslu durursun:s

Ocak ayına dair kısaca notlarım :

-Biz yemek yerken bizimle beraber mama sandalyesinde oturuyosun  ve biz yemek yediğimiz sense yemediğin için arıza çıkarıyosun sana bi parça ekmek veriyoruz ve sen onu  yemekten çok büyük bi zevk alıyosun:)Şimdilik iznin var ekmek ye ama ilerde üç beyaz kuralına uy ve ekmeği hayatından çıkar balım ,beni örnek al,sadece nutellayla ekmek ye tamam mı:)
-Yatak konusunda hala kendi yatağına alışamadın 2 akşamdır babanla benim ortamızda yatıyosun bi elin babanda diğeri bende,o kadar masum o kadar güzelsin ki…
-Yatak olayına ek olarak çok deli yatıyosun be bebeğim geçen gece yorganı iki bacağının arasına almıştın yan yatıyodun emzikte dudaklarından sarkmıştı,çok güldürdün bizi:)
-Yürütecine alıştın baya bi gidiyosun seviyosun onunla ilerlemeyi çığlıklar atıyosun hep.
-En sevdiğin çizgi film Leliko ve Mickey Mouse clubhouse:)Herkes pepe’yi sever sen bunları seviyosun.

Böyle işte bebeğim bu haftasonu sınavlarım var pek keyif yapamıycaz seninle ama ben seni yine her fırsatta mıncıklayıp öpücem..

Seni çooook seviyorum canım kızım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder