4 Ocak 2014 Cumartesi

2014'ün ilk günleri





Meleğim,

Şu an ananendeyiz,sen yanımda uyuyosun bense aldım çayımı geçtim anılarımızı kaydetmek üzere pc başına..
Girdik 2014'e yeni bir yıl,evimizde geçirdik yeni yılı,sen uyuyodun ben salonda tv seyrediyodum babanda mutfakta içiyodu:)Babanla küstük biz,küs girdik yeni yıla saat 00:00 olduğunda baban senin yanına koştu seninle giricekmiş yeni yıla:)sonrada uyandırdı seni bende geldim yanına tekrar uyutmak üzere..

Anlatıcak çok şey birikiyor aslında ama aynı gün yazamıyorum sana,bide zor günler demiştim ya kuzum devam ediyor onlar,geçmek gitmek bilmiyor,düzelicek diyoruz geçicek diyoruz ama ne zaman nasıl onu bilemiyoruz.Alıyoruz babanla a4'ü yapıyoruz listemizi önceliklerimizi belirliyoruz plan yapıyoruz ama umut cok az battık bi kere,nasıl çıkarız aydınlığa bilemiyoruz,sadece maddi sorunlarımız var bizim bebeğim başka bişey yok hala çok aşığız birbirimize 8 sene önceki gibi ama bu sorunlar bizede yansıyo birbirimize olan davranışlarımızada,normalde hiç kızmıycağımız bişeye kızıyoruz kavga ediyoruz,söylenmiycek sözler ediyoruz.Sen yanımda yokken hep yüzüm asık herkesin benden sıkıldığını düşünüyorum çünkü arkadaşlık adına hiçbir eğlence vaat edemiyorum,heyecanım yok.

Çarşamba akşamı bir başlangıç yapalım dedik ve Ayhan dedenle sorunlarımızı konuştuk herşeyi bir bir anlattık,oda Ruhi dedeni çağırdı ertesi akşam için ve geldiler,toplanma amaçları bizim şu batmış halimizi aile birliğiyle kurtarmak çözüm bulmaktı,destek olmaktı maddi manevi,Ayhan deden herşeyini ortaya serebilicek durumda şu an benim için,çok üzüldü gözlerinde gördüm.Ruhi deden benim durumum ortada zor geçiniyorum gibi laflar söyledi sonra bizi gönderdiler yanlarından ama öğrendiğimiz kadarıyla 1 hafta içinde Ruhi dedenler hallediceklermiş bir borcumuzu,pek umudum olmasada inanmak istiyorum,inşallah gerçekleşir.

Neyse kutsal cumamıza gelelim seninle başbaşa birgün allahtan daha ne istenir ki:)Çok usluydun hiç üzmedin beni eğlenceli bol gülücüklü bir gün geçirdik..

Bugünde kemer country atlı spor kulubüne kahvaltıya gittik dayın,ilkay ablan,deden,ananen hep beraber..Seni koyduk mama sandalyene atları seyrettin yine çok uslu bir bebektin bir o kadarda tatlı büyüttük seni be bebeğim.İlk aylarda oldu sıkıntılar gaz sancıların,huysuzluğun ama geçti şimdi maşallah çok mutlu bir bebeksin,senin yanındayken bizde çok mutlu bir aileyiz hiçbir sıkıntı kalmıyor aklımızda sayende:)

Şükürler olsun ki sen varsın..

Seni çok seviyoruz canım kızım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder