15 Ocak 2014 Çarşamba

bıdığımmmm




Şişt velet,

Yazamadım sana doktor hikayemizi,Cuma günü gittik doktora Tamer Ünver yeni doktorunun ismi.
Doğduğundan beri o kadar çok doktor değiştirdin ki inşallah bu son olur.
Rutin muaynemiz yapıldı kilon:8.150 boyun :69 cm,herşey gayet normal gelişimin,tepkilerin Allaha şükür hiçbir sorun yok dedi doktor.
Dişin çıkmak üzereymiş yakın bir zamanda sabırla bekliyoruz bizde miniğim.
Doktorun seni muayne ederken o kadar uslu durdun ki hayret ettik normalde sen yabancılarsın insanları ağlarsın ama öyle masum bakıyodun ki ona sanki napıcaksın bana der gibi:)

O gün hep gezdik seninle,doktordan çıktık komşumuz refiye teyzeye gittik o benim küçüklüğümü biliyo,şimdide seni gördü,ordan büyükananene gittik,ordanda büyükbabanene çok yorucu bi gündü senin için:)
Bu arada doktorumuzla senin şu yatağında yatmama problemini konuştuk,baban isyan etti artık bebeğim koltukta heryeri ağrıyo yazık onada,o akşam başladık senin için uyku eğitimimize,ilk yatırdığımda ağladın orda yatmak istemedin sonra kaldırdım seni o gün giydiğim kazağımı koydum yatağına senide onun üzerine yatırdım ve kazağı koklayarak uykuya daldın ve beni o kadar hüzünlendirdin ki,yanında beni istiyosun  benim kokumu istiyosun ama ben seni yanımdan ayırmak zorundayım aslında bu senin içinde en doğru olan bitanem büyüyosun ve yatağını bilmen gerekiyor artık.
Şimdi akşamları yine o gün ne giydiysem koyuyorum yatağına senide onun üstüne mışıl mışıl uyuyosun gece 1-2 defa belki kalkıyosun emiyosun ve tekrar uykuya devam ediyosun beklediğim kadar zor olmadı,ama seni özlemiyo değilim geceleri çünkü baban horluyor bazen prensesim sen ne güzel sessiz süt kokulu uyuyodun,elele tutuşuyoduk seninle ne tatlıydık,arada kaçamak yapıyoruz ama sen çaktırma;)

Bu arada artık yürütecin var deden aldı,onunla geziyosun evde alışmaya çalışıyosun her halin o kadar tatlı ki ve hergün o kadar büyük bir hızla büyüyosun ki sana bakıp bakıp bu güzellik benim mi diyorum ve her sana baktığımda şükrediyorum allaha.Babanda bende aşığız sana yaşam enerjimizsin sen bizim,içten gülmemizi sağlayan tek şeysin.

Bugün günlerden Çarşamba,yarın benim için bu hafta biter ve seninle hiç bitmesini istemediğim 3 gün başlar.

Seni çok seviyorum meleğim,canım afacanım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder