9 Ocak 2014 Perşembe

Ne geceydi beee

Bebeğim,

Şu anda bankadayım ve o kadar fena bir baş ağrısı çekiyorum ki anlatılmaz yaşanır türden,dün gece saat 02:00'ye kadar diktin bizi babanla,zaten ondan önceki gece sürekli uyandığın için uyuyamamıştım dün gecede üzerine bal kaymak oldu..

Olay saat 22:30 sularında başladı,o saate kadar kısa aralıklarla uyanan ama hemencecik tekrar uykuya dalan sen,babanın

"Bu kadar sık uyanıyo bence bi altına bak belki kaka yapmıştır"demesiyle ve benim şöyle aradan bakma girişimimle bir bombanın pimi çekilmiş gibi patlak verdi.
Böyle bir ağlamak yok yıktın ortalığı çığlıklar attın uzun uzun,yatırıyım yanına uzanıyım  diyorum çıldırıyosun ağlamaktan ,kaldırdım getirdim seni salona ışığa sakinleş biraz diye oturduğum an ağlamaya başladın bu seferde:)Neymiş sürekli ayakta gezicekmişiz hoppidi modunda...Allahım sana geliyorum..Nasıl uykum geldi nasıl fenayım..
Neyse saat gece 01:00 oldu biz hala seni ağlatmamak için direniyoruz,baban yere bastırıyo ayakta tutuyo seni "Cemre kocaman olmuş "diye gülüyosun,çizgifilm izliyosun eğleniyosun ama uyumaya gelince yoookkkkk....

Ertesi sabah 06:50de uyanmıycak olsam sabah kadar takılıyım seninle ama olmuyo ki aklıma geldikçe moralim bozuluyor,baban bi ara senin gazının olduğunu düşündü,
"kuzu getir zeytinyağını" dedi.
İçirdik bi çay kaşığı oturduk reklamların başına ,15 dak sonra sen ıkınmaya başladın güldür güldür geliyodu içindeki tüm kötülükler etraf karanlık sadece tv ışığı var ama görüyorum kıpkırmızı oluyosun ıkınırken,10 dk sonra senden sevimlilik çığlıkları gelmeye başladı dedim kalkalım artık yıkayalım totoyu ama o ne benim pijamam t-shirt'üm sırılsıklam,bacaklarından akmış resmen...

Senin totonu yıkadım bide gece gece kendimide yıkadım bebeğim sayende,ama sonrasında sendeki huzur görülmeye değerdi 10 dk içinde yanımda uyuyakaldın ve saat 02:00de babanda bende nihayet uyuyabildik.

Evet bıcırığım allaha şükür aşılmıycak bir sıkıntın yoktu mutlu edebildik seni rahata erdirebildik,bu akşam senin kendi yatağında yatman için eğitimlere başlıycam gerçi acaba yanlış bir gün seçtim mi diye düşünmüyor değilim çünkü beni çookk yordun cadı bari bu gece acı bana hemen uyu bebeğim yatağında,gece seni uyandırmıycam diye kaskatı kalmışım zaten tutulmuş heryerim:(

Yarın doktor kontrolümüz var,boyuna kilona bi bakalım dimi ama..Haberler yarın..

Seni çok seviyoruz cadımm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder