31 Aralık 2013 Salı

elveda 2013


Kızım,canım prensesim

Bugün 2013’ün son günü yeni yıla giriyoruz bu senenin en güzel hediyesi sensin ,2013 benim için artık çok önemli bir yıl sen geldin bana bu yıl.
Zor günler geçiriyorum tek dayanağım sensin  senin bi gülüşün herşeye bedel.
Seni mutlu etmek artık benim tek amacım,büyüyosun gözümün önünde hergün,her sabah gözümü açtığımda ilk seni görüyorum allahım nasıl bir mutluluk nasıl bir heyecan..
Yeni yıla beraber giricez allahın izniyle sen yine gün geçtikçe bana benziyceksin ben senin yanaklarını yemememek için kendimi zor tutucam:)
Şimdi bankadayım durmuyo yine şu telefonlar,yarın seninle beraberiz bütün gün yine yazıcam sana .
2013ün son yazısı biraz kısa oldu yarın bu gecemizi anlatırım sana meleğim..

Seni çok ama çoook seviyorum,daha nice yıllara hep beraber girelim inşallah..
Amin:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder