21 Aralık 2013 Cumartesi

öpücüklere kaldığı yerden devam:)

Prensesim,

Nihayet iyileştim birazcık ve seni eskisi gibi öpücüklere boğabiliyorum,çok fena griptim ben şu 1 haftadır hatta bu yüzden iş yerinden izinliydim bile 1 gün.Bu bizim ne işimize yaradı dersen cevabım hiçbir işe yaramadı olur,yaklaşamadım ki sana,yanımdayken özledim seni sende anlamıs gibi sürekli beni istedin uyurken uyanıkken cok zordu uzak durmak..
Neyse ki bitti gerçi şu an senin öksürüğün var bi bitemedi o,pazartesi doktorunu arıycam kararlıyım.
Şu haftayı bi özetlersek kötüydü kuzum babanla gerildik bi üzdü beni,şimdi iyiyiz ama belkide sen bunu okuduğunda bizim kavgalarımızdan birine veya birkaçına zaten şahit olmuş olucaksın belkide bana eskidende aynıymışsınız diyceksin:))Evet bebeğim biz böyleyiz her evli çift gibi bizde birbirimizi çoğu zaman çok kırıp üzüyoruz ama çokta seviyoruz aynı zamanda o sevgimiz bizi ayakta tutan ailemize olan sevgimiz sana sevgimiz..
Perşembe akşamına geliyim çok mutlu olduğum akşam aniden yapılan bir planla ayşegül ablana gittik (bi kararsız kaldım acaba şu an ona ayşegül teyzemi yoksa ayşegül abla mı diyosun:)) baban bizi bıraktı oraya kek yapmıştı çay içtik tabi kek çay bahane sohbet şahane,gerçi konu ne olursa olsun eskilerden bir an yakalamak bile o kadar güzel ki orda öyle karşılıklı oturmak hele ki ne konuşursa konuşsun asla boş konuşmayan her cümlesinden bişey öğrenebileceğin birinin olması karşında onun zevki ayrı..Sende çok usluydun uydun bize oturdun gayet güzel sonrada koynumda uyudun inşallah seninde böyle ömürlük dostların olur canım kızım ne olursa olsun cocukluk arkadaşlarını bırakma bir gün gelicek ikinizde ergenken cok kavga ediceksiniz çatışıcaksınız evet ama geçiyo sonra bi anlıyosun ki seni en iyi o tanıyor senin o geri dönmek istediğin çocukluğuna o şahit seninle yaşamıs o zamanları bunun tadı cok ayrı bebeğim bırakma sen beni dinle;)
Neyse bugüne geliyim sen beni hergün şaşırtıyosun ya bugünkü cok acayip bugün anladım benim seninle cok işim var ben sinirlenince sana kızıp hayır diyince gülüyosun ve öyle tatlı gülüyosunki kahkaha atarak galiba beni ciddiye almıyosun veya ben komik kızıyorum bilemedim:))hayır dediğim şey ucup gidiyo dayanamıyorum bende gülüyorum afacanım benim..Bugün babanla yatağını bizim odamıza aldık artık o küçük yatağa sığmıyosun şimdi geniş geniş yatıyosun hem yıkadımda ben seni:)
Ah bebeğim ya canımın içi seni çok ama çok seviyorum kelimelerle anlatmak çok zor kısaca iyiki varsın iyiki benim kızımsın allahım ömür boyu bizi ayırmasın.Amin:)

İyi uykular meleğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder