7 Aralık 2013 Cumartesi

Bir cumartesi klasiği...



Kuzucum,

Saat 23:15 az önce seni uyuttum,dün gece beni mahvettin inşallah bu gece aynı şeyleri yaşamayız...

02:30 uyandın rutin olabilir acıkmışsındır dedim emzirdim yatağına koydum varan 1 koyduğum gibi mızmızlandın ikinci kez aldım pışpış yaptım yine koydum yatağına yine uyandın bunu bikaç kez yaşadık tabi benim uykumunda içine edildi bu sırada en sonunda ben pes ettim ve seni yine yanıma yatağıma aldım iyice sokuldun yanıma bi içini çektin ve uyudun,burda sorun ne dersen sen artık 6 aylık oldun ve yatağını bilmen gerekiyor yerinde uyuman gerekiyor bunu sağlamam lazım ama sen çaba göstermeyince tek taraflı sağlanmıyor maalesef..
Sabahta saat 08:00de dikildin çığlıklarınla,uyutmaya çalıştım ama nafile çabam başaramadım sinir krizleri geçiricektim babana patladı tüm öfkem ve en sonunda seni ona bırakıp uyumaya gittim bebeğim.Baban seni uyutmuş,bakmış,ilgilenmiş öğlendi ben kalktığımda az biraz dinlendim bende işte:)

Sonra babanane gittik Saray'a yol boyunca yine kucağımda uyudun huzurla,uysal bi çocuksun aslında sen ama bazen gazından mıdır diş huysuzluğundan mıdır nedir durmuyosun bi türlü yerinde o zamanlarda yoruluyorum ananene ihtiyaç duyuyorum çünkü o benim o halimi görüp anlıyor ne yapması gerektiğini bende biraz nefes alabiliyorum..
Benide anla meleğim çok tecrübesizim babanda bende..Bazen o kadar koşturmacanın içinde ne yapıcağımızı seni nasıl memnun ediceğimizi şaşırıyoruz.Acaba karnı mı aç,uykusu mu geldi,gazı mı var,altı mı kirli?Bu soruların cevabını arayıp duruyoruz.Bide inatçısın ki sorma,sen bişeyle meşgulken biz onu senin elinden alınca kıyameti koparıyosun,sinirlisinde yani,çabuk sıkılıyosun..
Mesela bu akşam ananenede gittik dayında ordaydı herkes seninle ilgili güldürmeye çalışıyor maymun oluyorlar karşında sen dudağını büküp ağlamaya başladın,ananenle dedik altı kirlidir değiştirdik bezi kapayıp giyinme aşamasına gelince yine başladın mızmızlığa,vazgeçtik giydirmekten sadece atletinle bıraktık seni bi anda o ağlayan bebe gitti yerine mutlu konuşan bi bebe geldi:))Delisin bebeğim ya giyinmeyi hiç sevmiyosun benim gibi:)

Şimdi sen huzurla uyurken yatağında benimde biraz dinlenmem lazım sana enerji toplamam için,şikayet ediyorum sanma seni kimselere değişmem seni sen yapan bu hallerine bayılıyorum ben şükürler olsun ki bizimsin bizimlesin iyiki varsın hep var ol...


Seni çoook seviyorum küçük aşkım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder