10 Aralık 2013 Salı

Karlar düşer...

Kuzummm,

Dışarda kar yağıyor,sen ilk kez kar yağdığını gördün bugün,belki daha anlam veremiyosun ama olsun bakışın öyle tatlıydı ki benim aklımdan hiç çıkmaz:)

Geceden bugüne gelicek olursak dün gece yine beraber uyuduk bu artık şaşılıcak bir durum değil farkındayım artık hep beraberiz nasılsa,allah ayırmasın...Seninle elele tutuşup uyuyoruz demiştim ya gece uykumun arasında elimde bi ıslaklık hissettim gözümü açtım elimi kendine çekmişsin cok cok emiyodun:)güldürdün beni uykumun arasında karnın acıkmıştı en yakınına saldırdın neyse istediğini verdim emdin emdin sonrada senle işim bitti der gibi kafanı döndürüp uyumaya devam ettin afacanım,hep beni kullanıyosun gerçi ömrüm boyunca razıyım ya ben buna neyse..

Sabah ben işe giderkende uyuyodun hiç istifini bozmadın o kadar ışık falan açtım umrunda olmadı öptüm kokladım seni babana bırakıp gittim ben kapıdan çıktığım gibi uyanmışsın ama ağlamamışsın hiç alıştın galiba babanlada sıkı bağlar kurmaya başladın o götürüyor ya seni ananene o giydiriyo sıkı sıkı arabada ona gülücükler atmışsın canımın içi,o kadar mutlu oluyorum ki gün içinde bunları duyunca senin mutlu olduğunu güldüğünü bilmek kadar beni rahatlatan birşey yok,yeter ki sen ağlama bi yerin acımasın ağrımasın başka hiçbişey istemiyorum.

Akşam yanına geldiğimde biraz uzaktın bana veya bana öyle geldi yine sadece sabırsızca emmek istedin üstümü çıkartmamı bile bekleyemiyosun:)sonrada ben yokmuşum gibi davranıyosun yapma kuzum bana böyle kalbim sıkışıyo çok kafama takıyorum sonra seni güldürücem diye kırk takla atıyorum,eve gelirken yine kucağımda uyuyakaldın seni uyandırmak zorunda kaldım çünkü 4 gündür yıkanmıyosun acele bir duş aldık senle ve melekler gibi uyudun ninniler eşliğinde koynumda..

Huzurlusun bitanem maşallah hepte böyle ol biz sen mutlu olduğunda mutluyuz..

Seni çok ama çook seviyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder