16 Aralık 2013 Pazartesi

lanet soğukalgınlığı




Bebeğimmm,
Nerdeyse 1 hafta oldu yazamadım sana araya kar girdi tatil girdi sınavlar girdi vaktim olmadı,aslında tüm boş vaktimi seninle paylaştım çok eğlendik büyüdün yine günden güne.Ama dün hasta oldun kuzucum ateşlendin 38,6’yı gördüm ne hissettiğimi anlatıcak kelimeyi bulamıyorum yaşadığım endişe berbat bişeydi,çok korktum bitanem anlayamadığım bişey olucak diye çok korktum aklıma kötü olasılıkları getirmemeye çalıştım birazdan düşücek o ateş hem ilaçta verdim dedim ama kendimi her 10 dakikada bir ateşini ölçerken buldum hastaneye gittik en sonunda acil’e,soğukalgınlığı dedi doktor bu arada bende hastayım bebeğim galiba sana ben bulaştırdım Lateş düşürüceye devam 39’un üstüne çıkarsa yine gelin diyip gönderdiler bizi eve sanki biraz iyileşmiş gibiydin ki bu sıradada öksürük krizine girdin kıpkırmızı oldun ananen deden hepimiz bir telaş bahçeye çıkarttım seni açık hava iyi geldi biraz döndük evimize güzel bir duş aldırdım sana sonrada uyuttum koynumda,gece sürekli uyandın inleye inleye uyudun yanımda göğsüm sıkışıyo bebeğim seni o halde görünce.

Sabah seni bırakıp çıktım evden normalde sabahları gülücükler çığlıklar atan bebeğim bu sabah o kadar mutsuzdu ki,şimdi benim aklım sende başka hiçbişey düşünemiyorum ,mecburum burda işimde olmaya ,doktora götürücekler seni bugün yine inşallah kötü bişey çıkmaz  tüm gece dua ettim halada ediyorum sen benim için herşeyden önemlisin senin tüm hastalıkların bana geçsin kuzum yeterki sen iyi ol.

Seni çok ama çok seviyorum .

Not:Bu yazı işyerimde yazılmıs olup saat 22:51 itibariyle evimizde yayınlanmıstır miniğim,sen bu akşam allaha şükür çok daha iyisin güçlü kızım benim,inşallah hemende iyileşiceksin bitanem annen hep yanında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder