5 Aralık 2013 Perşembe

Alismaya calismak

Bebeğim bu sabah bana biraz küs gibimi baktın banamı öyle geldi acaba:)
 
Yine geldim ben işe,ama bu sabah daha iyi ayrıldık oyunlar oynadık mıncık mıncık yaptık yanaklarımızı sen benimkileri ben seninkileri..
Hele dün akşam…Eve bi geldim gözlerinin içi güldü sanki gülümsedin bana içten nasıl mutlu oldum hemen yine sarmaş dolaş olduk oyunlar oynadık,gıdı gıdı yaptık
Senin gülen yüzünü görmek benim için ilaç tüm yorgunluğumu alan bir doping.
Alışıcaz bebeğim ya,aklım kalbim hep sende ama gözüm arkada değil biliyorum ananen sana çok iyi bakıyor bir kere bile of demiyor.
Ben onun kızıyım sende benim, yavrumun yavrusu diye seviyor seni,sende ona güveniyorsun belli çok alışıksın ona allaha şükür.
 
Şimdi karşımda bana bakan resmin,ananenden neler yaptığına dair aldığım duyumlarla iyi hissediyorum,tabi çok özledim o ayrı.
Bu arada sen 6 aylıksın şu an çok tatlı emekleme çabaların var belki ilk emekleme anını göremiycem ama diğerlerinde seninle beraber emekleyip yerde sürünüceğime söz verebilirim..
Senin en yakın arkadaşın ben olucam oyunlar oynıycaz bebeklerimizi konuşturucaz seni hiç üzmiycem söz..
Babanda bende seni deli gibi seviyoruz ilk göz ağrımızsın sen bizim aşkımızın ufacık meyvesi benden babandan aldığın hem fiziksel hem karakteristik özelliklerinle en iyi yaptığımız şeysin..
Yarın beraberiz şu süt izni denen şey çok iyi valla haftada 3 gün bizim sabah senle öğlene kadar uyuruz yine sarılarak,ben senin sıcacık süt kokan nefesine yüzümü dayarım en güzel uykumu çekerim.
Yeni anılar biriktiririz ben hepsini senin için yazarım ilerde konuşuruz seninle…Düşünmesi bile güzel:)
 
Seni çok seviyorum meleğim

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder