27 Şubat 2014 Perşembe

Diş buğdayımız...

Bebeğimmm 22 şubat itibariyle diş buğdayı partimiz yapmış bulunuyoruz:)Çok eğlenceliydi sevdiklerimiz yanımızdaydı.Gülenay ablan pastanı yaptı,kurabiyeni yaptı,sana çok güzel kıyafetler aldı,çok güzel olmuştun prensesim.Ara ara huysuzluk yapsanda genelinde çok eğlenceli bir gündü,resimler daha güzel anlatıcaktır herşeyi.
An itibariyle pastamızı keserken,ilk defa nerdeyse üçümüzün bir resmi oldu,sen ben ve baban:)mutlu aile tablosu,senin sayende tamamlandık biz. Başından aşağıya buğdaylar döktü ananen,batıl inançlardan biri.

Bak ikimiz ne kadar güzeliz seninle.
Meslek seçimi yaptın önüne makas,ilaç kutusu,kitap,mouse vb.eşyalar koyduk,bide diş buğdayın için yaptırdığımız diş şeklinde magneti,sen onu seçtin biz mesleği neye yorucağımızı bilemedik:)bakalım büyü de anlarız artık.

O gün hepimiz o kadar yorulduk o kadar bitkin olduk ki,belkide nazara geldik bilemiyorum mahvolduk anlıycağın.Semra ablan sana çok güzel badiler almıştı,ilkay ablan yağmurluk almıştı,herkes çok neşeliydi be bebeğim çok güzel kafamız dağıldı.

Şimdilerde herşey çok güzel seninle ilgili,hergün daha çok büyüyosun hastalığı tamamen atlattın çok neşelisin,ayağa kalkmaya çalışıyosun,elimi ısırmaya bayılıyosun canımın acımasından ah diyip elimi çektiğimde daha bir hırslanıp kahkalarla tekrar elime saldırıyosun yalnız bunu sadece bana yapıyosun baban veya ananenin elini ısırdığında aynı tepkiyi verdiklerinde bi daha yapmıyosun,ama nedense bana mıdır gıcıklığın anlamadım inadına yapıyosun,galiba bana nazın geçiyor bana şımarıyosun ve ne yazık ki şımardığında o kadar tatlı oluyosun ki yandım ben diyorum seni büyütürken çok zorlanıcam sanırım sen inadına benim istemediklerimi yapıcaksın artık biraz sert anne moduna bürünmem gerek nasıl yapıcaksam onu da neyse.

Bebeğim şimdi annenin açlıktan karnı gurulduyo,yemeğe çıkması gerek son olarak almam gereken notlardan biride sanırım senin herşeyi yemen yönünde,hiç bana benzememişsin hiiiççç:)
Önüne ne verilse maşallah götürüyosun çok obur olucaksın galiba,he birde şu uykuya düşkünlüğün seni sabahları uyandırmak mümkün değil daha 9 aylıksın ve sabah uyandırıldığında söylenmeye başlıyosun kendi dilinde:)
Çok tatlısın la velet,yine yeniden iyiki varsın.

Seni çook seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder