6 Mart 2014 Perşembe

üst dişler!!!

Ne huysuzluk,ne huysuzluk bebeğim... Şu diş çıkarma seni mahvetti,sanırım üst dişlerini çıkarmaya çalışıyosun uyku uyuyamıyosun her an bi mıkırdanma halindesin ne yapıcağımızı şaşırıyoruz valla,ben çok yoruluyorum haftaiçi seninle yeteri kadar ilgilenemiyorum.Bi cuma günümüz var başbaşa onda da geçen hafta çıldırttın beni tüm günüm seni uyutmaya çalışmakla geçti şımardında şımardın bana,sürekli muzurluk peşindeydin,ellerim senin diş izlerinde dolu,yeni dişlerini benim üzerimde denemeye bayılıyosun:)
Geceleri hala bana sokulmadan uyumuyosun,galiba sen beni çok seviyosun:)Canım kızım bu aylarda başlarmış sizlerde ayrılık korkusu sende de başladı kucağıma aldığımda seni koala gibi boynuma sarılıyosun yanak yanağa veriyoruz seninle yumuşak yumuşak,sevgi yumağı oluyoruz:)
2 sabahtır benimle beraber uyanıyosun dün çok huysuzdun bugün ise neşeli dengesiz ve uykuya çok düşkünsün bebeğim.
Yarın cuma ve yine seninle beraber her ne kadar eğlenceli bir gün planlasamda planlarım uymadı,ne yaparız şimdi onu düşünüyorum bulucam inşallah.

Ve sen çok güzelleştin be bebeğim...



Seni çook seviyorum ezgi'm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder