20 Mart 2014 Perşembe

Dagay,dig-gatt...

Dagay,dagay...
Diggat,diggat:)))

Bunlar senin yeni kelimelerin böceğim,kendi kendine sürekli mırıldanıyosun galiba çok geveze olucaksın anlayamadım uykundan uyandığın gibi başlıyosun dayanamıycam yiycem bi gün seni,sen benim yanaklarımı göğsümü ısırıyosun ya ben sana hiç kıyamıyorum ama o nasıl olucak bilemiyorum gerçi bi kaç kez totondan ısırık aldım ama acıtmadımki:)

Günlerimiz çok hızlı geçiyor sanki,hemencecik büyüyosun takip edemiyorum,bir yandan aslında çabucak olsun bu süreç senle gezmeye gidelim elinden tutup yürütiyim seni istiyorum bi yandan da böyla daha sevimli böyle kalsın diyorum..tamamen kararsızım yani herşey olağan şekilde olsun yeter aslında sen sağlıklı sıhhatli büyü tek önemli olan bu...

Gecelerimiz hala aynı yanyana daha doğrusu koyun koyuna..gece resmen dibime giriyosun hatta ayaklarını yanağıma koyuyosun çok deli yatıyosun be kuzum,geçen gece gerçekten o tombiş beşliyi ağzımın yanında buldum elin sandım ama ayaklarınmış,içerde tekmelediğin yetmedi şimdi dışarda da peşimi bırakmıyolar..

Havalar çok güzelleşti ananenin bahçesinde salıncakta sallıyoruz seni gezdiriyoruz açık havada çok şanlısın aslında bi bilsen apartman çocuğu olmadın çevrende koskocaman bir orman var,gerçi geçen gün çimenleri öpmüşsün :)ananen düşürmüş seni salıncaktan veya sen kendini atmışsın bilemiyorum o öyle söylüyor..gerçi hiç ağlamamışsın hatta gülmüşsün afacan kızım benim..

Yarın ajansa gidicez fotoğraf çekimin var inşallah bu sefer ağlamazsın geçen sefer gerçi o zaman 3 aylıktın çok ağlamıştın,şimdi kocaman kız oldun uslu durucağını umuyorum..yaşayıp görücez..

Seni çok ama çok seviyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder