13 Mayıs 2014 Salı

İlk anneler günümüz

Annesinin kuzusu,
 
İlk anneler günümüzü kutladık Pazar günü,ne güzel şeymiş be,her ne kadar sen yanağıma bir öpücük kondurup anneler günün kutlu olsun anneecciiiiim demesende varlığın senin annen olmam bana yeter,sana bakıp bakıp aşık olmak,kokunu alınca karnımda kelebeklerin dans etmesi,daha bir sürü yabancı olduğum seninle beraber tanıdığım duygular...İyiki doğurmuşum seni,ne kadar doğru bir karar vermişiz babanla ve Allahım seni öyle güzel bir zamanda öyle güzel halde verdi ki bize,hayatımızın merkezi sen oldun canım kızım:)Baban senin adına bir çiçek koparmış bana,o kadar söyledim ona boncuk makarnadan bir kolye yapsın cemroş,veya başka küçük bir hediye alsın diye,ama o çiçeği tercih etmiş gerçi bana sordu ama benim direk söylememde olmazdı,aralarda laf sokuyodum ben bitiyodu işim her zamanki gibi:)
 
Dün gecemize gelmek istiyorum kuzucum,çok kötüydü üst dişlerin çıkıyor galiba ateşin çıktı 37,5 gördük derecede,biliyorum çokta abartılıcak bir ateş değil ama çokta huysuzdun sürekli uyandın bana sokuldun burnunu gömdün boynumun altına öyle uyumak istedin ben sıcak sen sıcak genelde ayrı tutmaya çalıştım ama yine geldin dibime canım kızım,ağlayarak uyandın sık sık ne beni uyuttun ne kendin uyudun rahatça,sabah seni öptüm kocaman sen uyurken ayrıldım yanından geldim işe aklım ruhum sende,ananeni arıyorum sürekli dua ediyorum yine ateşin çıkmasın keyfin yerinde olsun diye senin ağrıların bana gelsin,ben çekiyim yeterki sen mutlu huzurlu ol bıcırığım.
 
Evet şimdilik yine bu kadar annecik bunları hep bankada yazdığından ve yoğun olduğundan özet geçmek zorunda kalıyor çoğu şeyi,ama uzun uzun yazıcağım zamanlarda gelicek her anımızı burdan okuyarak biliceksin,seni ne kadar çok sevdiğimizi nasıl canımız olduğunu hiç unutma meleğim.
 
 
Seni çok seviyoruz Ezgi'm


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder