7 Mayıs 2014 Çarşamba

Yeni bir ay..

 
 
 
 
Cemroşum,
 
   Balım,geçen haftamız seninle çok dolu dolu geçti,4 gün beraberdik,aile saadeti yaşadık baban,sen,ben..ananen büyük ananelerde kaldı,bizde tek başımıza:)O kadar eğlenceliydiki o 4 gün,babanla çok sıkı bağlar kurdunuz seninle çok ilgilendi oyunlar oynadı,sen artık emeklediğin için benim kuyruğum oldun ben nereye sen oraya,saldırmadığın hiçbirşey yok,herşeye elini atıyosun,tam bir bıcırıksın,çokta çenebaz olucaksın galiba sürekli kendi kendine mırıldanıyosun,anlamadığımız şeyler söylüyosun benzetemiyoruz bir kelimeye ama birşey var ki onu bilinçli söylüyosun anlamını bilmiyosun ama görünce hemen "ba-ba" diyosun,arabayı görünce bile "baba"diyosun,çok mutlu ediyosun babanı öyle söyleyince,çok tatlı olucaksınız siz ikiniz inşallah beni aranıza alırsınız ama ,çok üzülürüm siz öyle aşkınızı yaşarken ben tek kalırsam ,anneyide çok sev emi bebeğim,ben senin için ölürüm yapmıycağım şey yok senin mutluluğun için sen ikimizide sev ama eşit sev,senin sevgin gülücüğün bizim için herşeyden önemli..
 
  Doğum gününe çok az kaldı bu arada,hazırlıklar başladı,ilk doğumgünün çok güzel geçsin istiyorum,inşallah bir aksilik çıkmaz kocaman 1 sene geçmiş sen dünyamıza geleli iyiki gelmişsin canımın parçası...
 
   seni çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder