26 Mayıs 2014 Pazartesi

Uzun bir ara olmuş...

Bebeğim,
 
  Yazdığım son yazının akşamında hastanelik olduk,ateşin dahada arttı 39 dereceyi gördük,üstüne üstlükte kusunca hastaneye gittik gece 11'de virüs kapmışsın oda ayrıca ateş yapmış,zaten dişle ilgili skınıtın varken üstüne tuz biber oldu o virüste,ilaç verdiler benide sana refakatçi verdiler gitmedim ertesi gün işe o gecede yine yanımda uyuttum uyandım 3 saatte bir ilacını verdim ateşini ölçtüm çok korkuttun bizi ama neyseki ertesi gün iyi uyandın ateş falan hiçbirşey kalmadı geriye.
  Bugünlerde allaha şükür sen iyisin havalar güzel sen mutlusun,içeriye girmek istemiyosun sürekli dedenin kucağında bahçede geziyorsun bazen sıkılıp tüm bahçeyi emekleyerek tavaf etmek istiyosun,yürüyen bebekleri kıskanıyosun birşey kanıtlamaya çalışır gibi sandalyelere tutunup ayağa kalkıyosun sıralamaya başlıyosun:)Büyüdükçe saçlarının arkası uzadıkça bile dahada güzelleşiyosun..
  Bu ay bizim için bir devrim oldu 19 mayıs itibariyle yataklarımızı ayırdık,sen artık kendi prenses yatağındasın ama o kadar olgun karşıladın ki bizi çok şaşırttın,bu kararı vermeme sebep yine senin çok deli yatman bebeğim,bizim yatağımıza uyuman için koyduğumda sana bakmak için geldiğimde seni oturur pozisyonda uyurken bulduğumda artık yeter en sonunda kızının yataktan düşmesine sebep olucaksın duygucum ayrılın artık dedim,ve klasik aile biçimine bizde döndük anne baba kendi yatağında küçük melekte kendi yatağında gece bazen 1 kere uyanıyosun memeye susamış halde,içiyosun sütünü tekrar dalıyosun uykuya bende seni o arada öpüp kokluyorum huzur bulup devam ediyorum uykuma.
  Doğumgününü 24 mayıstan 31 mayıs'a erteledik daha iyi hazırlanıcaz inşallah herşey çok güzel olsun istiyoruz,ilerde dönüp baktığında resimlere ne kadar güzelmiş demeni istiyoruz,çabamız sırf bu yüzden,senden beklenmedik bir şekilde uysal bir bebek oldun mutlu bir bebek,ilk başta hala biraz yabancılıyosun tanımadığın insanları ama sonra hemen uyum sağlıyosun gülücükler atıyosun etrafa,kendi kendine sürekli konuşuyosun anlamadığımız bir dilde senin o varlığın kahkahan bize enerji veriyor tüm yorgunluğumuzu alıyor demişken dün aklıma geldi kaydetmeden geçemiycem hem beni çok duygulandırdın hemde çok yordun babanane gittik üst dişlerini çıkarmak üzeresin alt dişlerinle üst damaklarını kaşımaya başladın gıcır gıcır bir ses çıkıyor o sırada engel olmaya çalıştım ama devam ettin ve en sonunda ufacık bir kanattın feryat ederek acıyla ağlamaya başladın elim ayağıma dolandı sakinleştiremedim seni bi süre baban zaten arabayı sürüyor kaldım seninle arkada tek başıma neyseki memede sakinleştin uyuya kaldın arada uyandın boynuma sarıldın küçücük kollarınla başını yasladın omuzuma saçlarını sevdirdin sonra göğsüme dayadın başımı bi sürede orda yattın daha önce bu kadar sevgiye muhtaç şekilde gelmemiştin bana canının acısını dindirmemi ister gibiydin içim parçalandı uyuya kaldın hep kucağımda sana gülümseyerek baktığımda sende aynı şekilde karşılık verdin masum meleğim,az önce ananenle konuştum yine aynı sorunu yaşıyormuşsun me-me an-ne diye ağlıyomuşsun kalbim acıyor yanında olamadığım için ama bugün son  meleğim en azından bir süreliğine hergün yanında olucam artık,Bugün yeni başlangıçlar günü artık herşey çok güzel olucak inşallah,Allah sağlık sıhhatten ayırmasın o bana yeter.
 
Seni çok seviyoruz canımın içi..








 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder